► Önemli Bilgiler
* Kayış / kordon harici parçaların (pil değişimi de dahil) değişiminin, kesinlikle yetkili servis tarafından işleme alınması gerekmektedir. Kapak açılarak yapılması gereken tüm işlemlerin, su testi ile neticelendirilmesi siz müşterilerimiz için son derece önemlidir.
* Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servis ile anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
* Teknik servise ürün gönderisi yapılırken, beraberinde iletişim bilgilerinizi ve şikâyet / talep / problem bilgilendirmenizi kargo içerisinde not olarak göndermeniz son derece önemlidir.
* Ürün tamiri süreci, fiyat bilgilendirme onay ve ödeme işlemleri SMS ile bilgilendirilmekte olup, ürün gönderilinizle birlikte belirtilmesi talep edilen iletişim/cep telefonu bilginizin doğruluğu önemlidir.
►Teknik Servis Sıkça Sorulan Sorular
► Yetkili Teknik Servisler
İstanbul
Firma: | Ersa Merkez Teknik Servis |
Telefon: | 444 37 72 |
Faks: | 0216 328 0532 |
e-Posta: | servis@ersa.com.tr |
Adres | Alemdağ Cad., Masaldan İş Merkezi No: 46/B |
D:1-2-3 Üsküdar, İstanbul |
Ankara
Firma: | Ors Saat |
Telefon: | 0312 418 93 70 |
Faks: | 0312 418 93 70 |
e-Posta: | ankaraservis@ersasaat.com.tr |
Adres: | Atatürk Bulvar, Engürü Pasajı, Kat:1 |
No:107/53 Kızılay, Ankara |
İzmir
Firma: | Daser Saat |
Telefon: | 0232 425 95 25 |
Faks: | 0232 425 95 25 |
e-Posta: | izmirservis@ersasaat.com.tr |
Adres: | Gaziosmanpaşa Bulvarı, Kiraz İş Hanı, |
No:88/101 Kat:1 Çankaya, İzmir |
Antalya
Firma: | Antalya Saat Servis |
Telefon: | 0242 335 20 25 |
e-Posta: | antalyaservis@ersasaat.com.tr |
Adres: | Antalya Saat Dünyası, Tonguç Cad., |
Göksoy Apt., No: 25/F Antalya |
► Uluslararası Casio Satın Alımlarda Garanti Bilgilendirme
Uluslararası Casio satın alımlarda garanti belgesi gerekiyor. Örnek için tıklayınız.
Uluslararası G-Shock satın alımlarda garanti belgesi gerekiyor. Örnek için tıklayınız.
Garanti belgesi kaşe ve imzalı olmak zorundadır. Uluslararası garanti 1 yıldır.