Teknik Servis

Önemli Bilgiler

* Kayış / kordon harici parçaların (pil değişimi de dahil) değişiminin, kesinlikle yetkili servis tarafından işleme alınması gerekmektedir. Kapak açılarak yapılması gereken tüm işlemlerin, su testi ile neticelendirilmesi siz müşterilerimiz için son derece önemlidir.

* Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servis ile anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

* Teknik servise ürün gönderisi yapılırken, beraberinde iletişim bilgilerinizi ve şikâyet / talep / problem bilgilendirmenizi kargo içerisinde not olarak göndermeniz son derece önemlidir.

* Ürün tamiri süreci, fiyat bilgilendirme onay ve ödeme işlemleri SMS ile bilgilendirilmekte olup, ürün gönderilinizle birlikte belirtilmesi talep edilen iletişim/cep telefonu bilginizin doğruluğu önemlidir.
 

Teknik Servis Sıkça Sorulan Sorular

Saatinizi yetkili servislerimizde tamir ettirmenizi öneriyoruz.
444 37 72 numaralı telefondan, servis@ersa.com.tr e-Posta adresinden ulaşabilirsiniz.
Çalışma Saatlerimiz: Hafta İçi 08:30 – 18:30
Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servise anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Sağlam paketlenmiş saatiniz ile beraber gönderilmesi gerekenler;
- Satın alma tarihi ve satıcı firma kaşeli doldurulmuş olan garanti belgenizin aslı
- Şikayet / problem içeren açıklamanız ile iletişim bilgilerinizi (adınız, soyadınız, telefon ve adres)
Garanti süresi biten saatinizi, teknik servise kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz. Sağlam paketlenmiş saatiniz ile beraber gönderilmesi gerekenler;
- Satın alma tarihi ve satıcı firma kaşeli doldurulmuş olan garanti belgenizin aslı
- Şikayet / problem içeren açıklamanız ile iletişim bilgileriniz (adınız, soyadınız, telefon ve adres)
Saatinizin teknik servise kayıt edilmesi ile birlikte servisteki süreç başlar. Süreci takip edebilmeniz için SMS ile süreci takip edebileceğiniz bir link gönderilir. Bu SMS’in gönderilebilmesi için saati kargo ile gönderirken cep telefonunuzu not olarak göndermeyi unutmayınız.
Teknik servis yasal işlem süreci 20 iş günüdür.
Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servise anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Garanti süresi biten saatinizi teknik servise kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz. Teknik serviste işlemi tamamlanan saatinizin gönderimi Ersa Saat tarafından karşılanmaktadır.
Teknik servise gelen saatinizin onayınız sonrasında servis işlemi tamamlanarak ödeme aşamasında size SMS ile bilgi gönderilir. Bu SMS’de ödeme yapmanıza yardımcı bir link gönderilmektedir. Bu link aracılığı ile ödemenizi kredi kartı kullanarak yapabilmektesiniz. Havale / EFT ile ödeme yapmayı tercih etmeniz durumunda servis@ersa.com.tr adresine mail gönderebilir ya da 444 37 72 numaradan bizlere ulaşabilirsiniz.
Sadece kayış / kordon talepleriniz için saatinizi servisimize göndermenize gerek olmadan, servisimize servis@ersa.com.tr mail göndererek ya da 444 37 72 numaradan bizleri arayarak, yedek parça stok ve fiyat bilgisi alabilirsiniz. Sonrasında size belirtilecek olan ödeme şekillerinden birisiyle ödemenizi yaparak, yedek parçanızı adresinize direk gönderimi sağlanabilmektedir.
 


Yetkili Teknik Servisler

İstanbul

Firma:  Ersa Merkez Teknik Servis
Telefon: 444 37 72
Faks: 0216 328 0532
e-Posta: servis@ersa.com.tr
Adres Alemdağ Cad., Masaldan İş Merkezi No: 46/B
  D:1-2-3 Üsküdar, İstanbul


Ankara

Firma: Ors Saat
Telefon: 0312 418 93 70
Faks: 0312 418 93 70
e-Posta: ankaraservis@ersasaat.com.tr
Adres: Atatürk Bulvar, Engürü Pasajı, Kat:1
  No:107/53 Kızılay, Ankara


İzmir

Firma: Daser Saat
Telefon: 0232 425 95 25
Faks: 0232 425 95 25
e-Posta: izmirservis@ersasaat.com.tr
Adres: Gaziosmanpaşa Bulvarı, Kiraz İş Hanı,
  No:88/101 Kat:1 Çankaya, İzmir


Antalya

Firma: Antalya Saat Servis
Telefon: 0242 335 20 25
e-Posta: antalyaservis@ersasaat.com.tr
Adres: Antalya Saat Dünyası, Tonguç Cad.,
  Göksoy Apt., No: 25/F Antalya